Parcul Național Bucegi cuprinde multe obiective interesante, însă dacă nu ai suficient timp la dispoziție să-i străbați potecile întortocheate, s-ar putea să fi dezamăgit de numărul de ore al traseelor și de asemenea de dificultatea acestora.

Ei bine, noi am găsit o variantă super bună de a ajunge la platoul Bucegi fără să dăm bani la telecabină sau să colindăm ore întregi muntele. Nu că nu ne-ar fi plăcut, însă din păcate nu aveam suficient timp la dispoziție.

Transbucegiul- drumul care s-a redeschis anul acesta, reprezintă cea mai rapidă și spectaculoasă variantă de a ajunge pe Platoul Bucegi. Pentru a ajunge la cota 2000, din Sinaia am luat-o spre Cabana Piatra Arsă cu mașina. Până aici am făcut în jur de 40 de minute, iar drumul a fost plin de peisaje superbe. Ne minunam la fiecare cotitură nouă ⛰️!

Cabana Piatra Arsă, aflată la cota 1950m, este locul unde poți mânca ceva tradițional și te poți bucura de un peisaj deosebit, unic în țara noastră. Aici am parcat mașina și am căutat traseul spre Platoul Bucegi. Pe jos am făcut în jur de 1h jumătate până la Cabana Babele, dar a fost un traseu ușor de parcurs în care ne-am încarcat cu energia de acolo.

Pe Platou, era destul de aglomerat, mai ales în jurul monumentelor naturale. Cu toate astea, am reușit să ne bucurăm de view-ul de acolo, care este minunat!

La întoarcere, am coborât tot pe Transbucegi, am trecut puțin și pe la Lacul Bolboci și ne-am întors din nou în Sinaia. Din păcate, nu am mai apucat să mergem la Peștera Ialomicioarei, însă tip pentru voi: dacă aveți timp puteți ajunge ușor la ea.

Sigur că pentru a te bucura de munte o zi poate părea foarte puțin, însă pentru noi a fost suficient chiar și așa.

PS. Ce alte locuri din Bucegi merită vizitate?

With❤️,

A.

Cabana Piatra Arsă & Platoul Bucegi – două obiective ce pot fi vizitate lejer într-o zi