Cum am ajuns în Danemarca? Long story short: ziua iubitului meu & bilete ieftine București – Billund. Atât mi-a trebuit! Eram la un click distanță de o călătorie în Danemarca, așa că nu m-am putut abține. 🙂

Atunci când ești #traveladdicted destinația nu prea contează, pentru că îți dorești să cutreieri toată lumea. Așa că mai devreme sau mai târziu, Danemarca trebuia oricum trecută pe listă.

Mai jos am să vă las câteva detalii referitoare la transport, cazare dar bineînțeles și ce puțeți vizita într-un city break în Copenhaga.

Transport

Deși am avut biletul de avion spre Billund, un orășel aflat la 3h de Copenhaga, ne doream tare mult să vizităm capitala Danemarcii. Așa că de la Aeroportul din Billund unde am ajuns la ora 22 am mers la cea mai apropiată gară pentru a ajunge în Copenhaga. După o călătorie de 3-4h am ajuns în Copenhaga și ne-am dus direct spre cazare.

La întoarcere am ales să mergem cu Flixbus din Copenhaga spre Billund pentru că era mult mai ieftin decât cu trenul.

Card Copenhaga

Danemarca este o țară scumpă, știam asta. Așa că încă de acasă am căutat o variantă cât mai ok pentru a acoperi costurile privind transportul și atracțiile turistice din Copenhaga.

Astfel, am descoperit un card pentru turiști care acoperea atât transportul, cât și intrarea la numeroase atracții turistice (mai multe despre acest card puteți găsi chiar aici). Noi am ales varianta de 48 de h pentru care am dat undeva la 80 de euro de persoană. Astfel am acoperit principalele cheltuieli pentru cele două zile.

Cazare

În ceea ce privește cazarea, noi am optat bineînțeles pentru Airbnb. Mi se pare cea mai ok variantă indiferent de destinație. Ne am cazat într-o căsuță drăguță, puțin în afara orașului pentru un preț super ok. Dacă aveți nevoie de cazare și încă nu aveți cont pe Airbnb, eu zic că ar trebui să vă faceți. Este o platformă super utilă, și chiar se găsesc cazări bune la prețuri mici. Vă invit să vă faceți cont aici pentru a beneficia de un discount la prima cazare. 🙂

Ce să vizitezi în Copenhaga

Copenhaga este un oraș extraordinar de frumos. Am rămas uimiți atât de locurile frumoase care îți luau privirea, dar și de localnici, cărora nu li se spune degeaba că sunt cei mai fericiți oameni de pe planetă. Ghinionul nostru a fost că am prins o vreme urâțică, nimic surprinzător pentru luna martie. Ei bine, dacă noi am sfârșit prin a cumpăra fesuri pentru a ne înfofolii, danezii erau super chill îmbrăcați, umblau prin ploaie și vânt cu bicicleta. Deci, pe cuvânt de cercetaș că mă uitam la ei și nu le înțelegeam fericirea. 🙂

Fiind că vremea nu prea a fost de partea noastră, am căutat să vizităm cât mai multe locuri inside pentru a ne adăposti de frig. Mai jos o să las câteva locuri care ne-au plăcut tare mult și care merită bifate dacă sunteți prin Copenhaga. Noi am avut acces la ele tot cu cardul de care vă spuneam ceva mai sus. 🙂

Den Blå Planet – Acvariul Național din Danemarca

Aflat fix pe malul mării Baltice, Acvariul este un loc tare fain unde te poți relaxa privind vietățiile acvatice. Am rămas plăcut impresionați de „tunelul” în care poți admira rechini și alte vietăți oceanice.

The Round Tower

Turnul Rotund este un locul perfect pentru o panoramă deasupra orașului. Deși ai impresia că urci la infinit, priveliștea de sus e cu adevărat uimitoare, mai ales dacă aveți norocul să prindeți zi cu soare.

Copenhagen ZOO

Niciodată nu e târziu pentru o vizită la Zoo, așa că noi nu am ratat-o. Grădina zoologică din Copenhaga este foarte primitoare și bine amenajată. Mi-a plăcut modul în care era amenajat adăpostul animalelor, deși nu se compară cu mediul natural, totuși mi s-a părut mai ok.

Cel mai mult m-au impresionat focile, care faceau tot felul de acrobații pentru o mică răsplată, și urșii polari care păreau într-adevăr în mediul natural pe frigul ala. 🙂

Canal Tours Copenhagen

Am încheiat cea de-a doua zi cu o plimbare cu barca pe canalele orașului. Mi-a plăcut tare mult că barca era acoperită și încălzită, astfel, nu am întâmpinat nici o problemă cauzată de temperatura scăzută de afară. Plimbarea a durat mai bine de o oră, și a fost un adevărat tur al orașului pentru că am trecut prin multe locuri interesante care nu puteau fi observate la o simplă plimbare pe jos.

O vizită în Copenhaga sigur te va face să te întorci mai fericit acasa. Noi vă recomandăm însă să țineți cont și de luna în care mergeți în cazul în care sunteți mai friguroși. Noi am îndurat ceva frig, dar ne-a și plăcut… un fel de rău necesar cum s-ar spune. 🙂

Pe curând!

Vizita rapidă în Danemarca
Etichetat pe:

2 gânduri despre „Vizita rapidă în Danemarca

• 8 aprilie 2019 la 10:47 pm
    Legătură permanentă

Nu am ajuns inca in Copenhaga, dar am vizitat cateva orasele mai mici din Danemarca, de pe langa Billund. Frumoasa calatoria voastra, impresiile si pozele. Succes pe mai departe! Si noi am ajuns acolo pe frig. Chiar iarna. Si avand in vedere ca ne-am plimbat pe langa Marea Nordului, a fost si mai si. Dar a meritat.

Răspunde
    • 9 aprilie 2019 la 8:56 am
      Legătură permanentă

Multumesc, Oana! Fiecare excursie are farmecul ei, chiar si pe frig 🙂 Spor si tie la scris, dar si la calatorit!